نتایج بازی های دوستانه پیش فصل لیگ برتر والیبال

نتایج بازی های دوستانه پیش فصل لیگ برتر والیبال

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران؛ بیست و هشتمین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال مردان کشور از 18 آبانماه آغاز می شود و این روزها تیم های لیگ برتری خود را برای حضوری شایسته در این رقابت ها آماده می کنند.

 

بر این اساس؛ تیم والیبال متین ورامین که عنوان مدافع قهرمانی این مسابقات را یدک می کشد، در چهارمین دیدار دوستانه پیش فصل خود در کشور به مصاف تیم والیبال شهرداری زاهدان رفت و این تیم را نیز شکست داد. شاگردان عطایی ست های اول، سوم و چهارم را با امتیازات 25 بر 15، 25 بر 21 و 25 بر 23 به سود خود کردند و تنها ست دوم را با امتیاز 20 بر 25 به حریف دادند تا در نهایت با حساب 3 بر یک شاگردان قوچان نژاد را هم با پیروزی پشت سربگذارند. این بازی به میزبانی خانه والیبال تهران برگزار شد. متین ورامین پیش از این برابر تیم های ارتعاشات صنعتی ایران، تعاون گنبد و جواهری گنبد هم به برتری رسیده بود.

 

همچنین تیم تازه لیگ برتری شده پارس مهر شیراز نیز به مصاف تیم تعاون گنبد رفت و برابر این تیم مغلوب شد. شیرازی ها ست دوم را با امتیاز 25 بر 20 پیروز شدند، اما با قبول شکست در ست های اول، سوم و چهارم با امتیازات 20 بر 23، 28 بر 30 و 22 بر 20 در نهایت با حساب 3 بر یک مغلوب دیگر تیم تازه لیگ برتری شده ی تعاون گنبد شدند.


منبع:arefvolleyball


نظرات شما عزیزان:

تانیا
ساعت13:25---12 آبان 1393
سلام وب قشنگی داری تونستی از میرزاجانپور عکس بزار.....
خوشحال میشم بهم سر بزنی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 11 آبان 1393برچسب:, ] [ 14:24 ] [ AREF ]
[ ]

هدایت به بالا